Vállalkozás profilja: SzolgáltatásVállalkozás Kulcsszó: 3d nyomtatás és filament
Leendő vásárlóink a webshopunkon keresztül tudnak érdeklődni a kínálatunkról és az árainkról. A mindennapos rendelések darabszámát tekintve 1 és 4 tekercs filament közötti a meghatározó, de természetesen akad ezeknél sokkal nagyobb volumenű megrendelés is.
A legutóbbi nagyobb megrendelésünk egy budai Tankerület volt, akik általános és középiskolákat látnak el 3D nyomtató anyagokkal. Ők természetesen nem webshopon keresztül adták le a megrendelésüket, hanem külön kerestek fel minket és kértek egyedi árajánlatot. Ez a tankerület minden fajtájú anyagunkból a PLA, ABS és PETG-ből is rendelt. Körülbelül 3 hetet kellett várnunk az ajánlat visszaigazolására amíg keresztül futtatták a rendszerükön. A visszaigazolásuk utáni 3. munkanapon pedig személyesen kiszállítottuk a filamenteket.
Az apróbb darabszámú megrendelések 90%-a a webshopon keresztül érkezik, de már vannak visszatérő vásárlóink, akik a személyes vásárlás hívei, így ők csak bejönnek az irodába és itt választják ki a felmentjüket. Természetesen olyan vásárlóink is vannak, akik a szállítási módnál a személyes átvételt választják, de ez nagyon ritka. Amikor egy vásárlónk a személyes átvételt választja és először látja a boltunkban lévő hatalmas filament mennyiséget, amitől általában mindegyikük mindig elámul, hogy nekünk van bőven készletünk. Sokszor kapunk pozitív visszajelzéseket, örülnek annak, hogy bármelyik típusú 3d nyomtató anyagunkból ki tudjuk őket azonnal szolgálni és hogy nem hallanak olyat tőlünk, hogy ne haragudj, de ez és ez éppen nincs készleten.
Személyes átvételnél a fizetési módok közül tudnak választani a készpénzes, illetve a bankkártyás fizetés között. Bankkártyás fizetéshez a SumUp terminálját használjuk, ami egy végtelenül egyszerű és könnyen használható rendszer, nincs havidíja, mindig csak az eladott mennyiség után fizetünk egy nagyon apró százalékot. Ennél az átvételi módnál teljesen megoszlik, hogy ki mivel fizet nálunk, de talán többen vannak, akik szívesebben fizetnek bankkártyával mint készpénzzel.
A készpénzes vevőink inkább a 40+ -os korosztály, akiknek még kicsit idegenebb a kártyával való fizetés.
Személyes átvételnél a filamenteket mindenféle plusz csomagolás nélkül adjuk át a vásárlóinknak. Természetesen amennyiben extra csomagolást kérnek becsomagoljuk vagy bedobozoljuk nekik a tekercseket. De már magában a saját doboza is kellő védelmet nyújt a tekercsnek.Csomagolni általában csak azokat a filamenteket szoktuk, amiket kiszállítással kérnek. Ezek a csomagolások minden esetben környezetbarát anyagokból, újrahasznosított papírból és dobozokból állnak. A műanyag csomagolást a lehető legjobban próbáljuk elhanyagolni, hogy környezetbarátabb cég legyünk. Egyedül a ragasztószalag, amit még nem cseréltünk le papír alapúra, de a jövőben ezen is tervezünk változtatni.
Jelenleg cégüknél 2 féle szállítási lehetőséggel tudjuk kiszállítani a megrendeléseket. Ez a két opció a GLS futárszolgálattal történő, illetve a FoxPosttal történő csomagszállítás. GLS Szállítás esetén két szállítási árat határoztunk meg ami a fizetés módjától függ.
Akik az előre utalási opciót választják azoknak jóval olcsóbb a szállítás, mint akik utánvéttel, mivel az utánvétért a GLS plusz díjat számít fel. GLS-es házhoz szállításunkon kívül még kérhetik a csomagot a FoxPost valamelyik csomagpontjába, amiből már az országban több mint 250 darab megtalálható, így még a futár miatt sem kell megoldani, hogy valaki otthon legyen és átvegye a megrendelt csomagot, hanem kényelmesen amikor alkalmas át tudja venni az előre kiválasztott, a hozzá közel fekvő automatából. A szállítási alternatívaink közül a legolcsóbb a FoxPosttal való szállítás, ez csupán ezer forint.
Egy mindennapos egy darabos filament megrendelés a következőképpen zajlik a rendelés befutásától a kiküldésen keresztül a megrendelő kézhezvételéig. Emailen keresztül kapjuk a megrendelési visszaigazolást automatikusan a webshopról.
Ebben a visszaigazolásban megtalálható minden fontosabb adat a megrendelt termékekről. A rendelés dátuma és a termékeknek minden paramétere pontosan rögzítve van, hogy minden esetben a megfelelő terméket küldjük. Ilyenek a termék név, a szín, az átmérő, a súly, a darabszám és az ár. Továbbá ebben a részletezőben van benne, hogy a vásárló milyen szállítási módot és milyen fizetési módot választott, valamint a számlázási és a szállítási adatok.
A szállítási adatoknál szükségünk van a megrendelő nevére, pontos címére és az elérhetőségeire, ami a telefonszám és e-mail cím. A filamenteket a megrendelési visszaigazoló lap alapján válogatjuk össze a raktárból, majd átkerülnek a csomagoló asztalra, ahol minden tekercset egyesével kiveszünk a dobozából, hogy az állapotát és sértetlenségét ellenőrizzük ezzel a lépéssel maximálisan ki tudjuk szűrni a hibás termékeket és megelőzzük az esetleges kényelmetlen szituációkat.
A minőség ellenőrzését követően szintén a visszaigazoló lap segítségével kiállítjuk a számlát és a csomaghoz tartozó címkét annak megfelelően, hogy a megrendelő melyik csomagszállító céget választotta. A papírok elkészítése után kezdődhet a csomagolás.
Az egy, illetve két darabos rendeléseket vastag nátronpapírba csomagoljuk, hogy ezzel is próbáljuk óvni a környezetünket. Három vagy több darab filament rendelése esetén a tekercseket egy nagyobb dobozba tesszük, mert a szállítást már ilyen súlynál nem viselné el a nátron papír.
A becsomagolás után pedig felkerülnek a megfelelő matricák is. Ezután a lépés után attól függően, hogy GLS vagy FoxPost szállítást választottak hívjuk a futárt, vagy elvisszük a csomagot a legközelebbi csomagautomatába. A csomag feladását követően tudjuk ellenőrizni a szállítmány hollétét és hogy mikor ért célba, ki vette át, volt e bármi jellegű probléma vagy minden rendben ment a kiszállítás során. A szállítás időtartama feladástól átvételig általában 1-2 munkanap szokott lenni. Ezt követően a GLS és a FoxPost is riportokat, valamint számlákat küld nekünk az adott 2 heti csomagmennyiség alapján.
Házhoz vagy csomagpontba történő szállításnál a pénzt legtöbb esetben a csomagszállító cégtől kapjuk meg, amit minden csütörtökön csoportosan utalnak. Ehhez az utaláshoz természetesen mellékelnek egy részletezőt, amiben fel van tüntetve, hogy melyik csomagért mennyit kértek el és az adott csomagnak mekkora volt a kiszállítási költsége. Ennek a részletezőnek a segítsége nélkül a könyvelés kész rémálom lenne.
Több mint 4 hónapnyi csomagküldés után még nem kaptunk soha panaszt a csomag tartalmának pontatlansága vagy a csomag állapota miatt, amit a jövőben is tartani szeretnénk, hogy mindenki az általa kiválasztott termékekhez juthasson hozzá.
Sok vásárlónk azért választja a személyes átvételt mert megnyugtató érzés nekik megbizonyosodni arról, hogy bőven van még raktáron nekünk alapanyag, tehát ha valamikor sürgősen kéne nekik utánpótlás akkor sem hagyjuk őket cserben. Ezen kívül még azok a 3D nyomtatással foglalkozó emberek, akik csak pár hónapja vagy napja kezdték a nyomtatást, segítséget kérnek tőlünk egy adott nyomtatási nehézségükkel, problémájukkal kapcsolatban, ami a közelmúltban adódott.Tanácsokat kérnek, hogy mit ronthattak el, hogyan állítsák be a gépeket, milyen hőfokokat használjanak. Volt egy vásárlónk, aki 1 hónap alatt hetente kétszer jött hozzánk újabb színű felmentért, mert annyira megtetszett neki az anyag. Természetesen folyamatosan segítettünk neki a kezdeti nyomtatási nehézségeket túllépni, amivel már mi is találkoztunk a 3 év alatt. Azóta is rendszeresen jár be hozzánk és büszkén mutogatja a képeket azokról az alkatrészekről és tárgyakról, amit nyomtatott.
Az eddigi legfiatalabb vásárlónk egyben nyomtatást megrendelőnk egy 11 éves fiú volt, aki a saját elektromos rollerére gyártott magának alkatrészeket a Creality filamentjeinkből. Rengeteget segítettünk neki a 3D nyomtatással kapcsolatban hogy mit hogyan állítson be és melyik anyagot milyen hőfokon nyomtassa. Neki külön akciós áron számoltuk a filamentet, ezzel is támogatva őt.
Egyedileg tervezte, modellezte a kis alkatrészeket és ő maga szerelte fel. Egyedül rugalmas anyagból nem tudott nyomtatni, mert ahhoz már egy komolyan 3D nyomtató szükséges, mint ami most neki van, de átküldte nekünk a terveit, amit mi gyorsan lemodelleztünk és pát nap alatt ki is nyomtattuk neki. Ő is rendszeresen visszajár hozzánk és a kezdetben még csak fekete – fémes színben pompázó roller mára már tele van narancssárga és sárga elemekkel.
A lassan fél éves filament forgalmazás alatt csupán egyetlen egy problémás úriemberhez volt szerencsénk, aki a 14 napos elállási jogára hivatkozott a 14. nap lejárta előtt 23 perccel küldött e-mailjében. Sajnos ilyen esetben, hogy már kibontotta és használta a nyomtató anyagot visszavenni nem tudjuk, mert azt még egyszer nem értékesíthetjük, illetve mi sem tudjuk biztonsággal felhasználni, a nem megfelelő tárolásából akadó esetleges problémák miatt.
De felajánlottuk neki, hogy hozza vissza a tekercset és előtte bevizsgáljuk és indítunk egy próbanyomtatást és ha valóban rossz akkor kárpótoljuk. Vonakodva bár, de behozta a tekercs filamentet azt hangoztatva, hogy nem jó és nem tudunk majd mi se nyomtatni belőle. Természetesen nálunk a gépeken minden további nélkül tökéletesen lehetett nyomtatni a filamenttel.
Ezt követően kiderült, hogy az illető még 3 hónapja sem nyomtat 3D-vel itt minden világossá vált számunkra. Adtunk neki pár támpontot, hogy hogyan próbálja meg használni a nyomtatóját milyen beállítások mellett és békében váltak el az útjaink.
Mobil: +36 70 250 2700Cím: Gyömrői út, Ferihegy, Budapest, Közép-Magyarország
1185
Tevékenység: SzolgáltatásNo Records Found
Sorry, no records were found. Please adjust your search criteria and try again.
Google Map Not Loaded
Sorry, unable to load Google Maps API.
-